Radioshop rašė:Vieni pardavejai bando parduoti 20vnt daiktu su 4% antkainiu, Kiti tenkinasi 2vnt su 40% antkainiu.
Rezultatas tas pats.
Rezultatas labai skirtingas. Rezultatas tas pats, tik jei skaičiuosi litus ir neturėsi jokio kito tikslo. Teisingam verslininkui vien pinigai nebūdinga.
Radioshop rašė:O pastangos+islaidos+sugaistas laikas+tikimybe, kad sugedus teks teikt garantijas ?
Ir kuriam labiau ir greiciau pasiseks?
Kaip suprantu, didesnį antkainį ima tas, kuris labiau bijo, kad teks teikti garantiją. Nes imant mažesnius pinigus iš anksto ir tikėtis didelės garantinio aptarnavimo tikimybės, kažkaip keistai skamba. Ar čia manai, kad pirkėjas mokėdamas daugiau tikisi mažesnės garantinio aptarnavimo tikimybės? – bet juk kalbama apie tokį patį pirkinį.
Beje, dėl sugaišto laiko. Radioshop.lt prie minimo 857D rašoma, kad užsakymas įvykdomas per 10 sav. Na, atsiprašau, bet prekės iš HongKongo atkeliauja kokius tris-keturis greičiau. Apie USA ar UK aš net nekalbu. Ar negėda apie laiko sąnaudas pasakoti?
Radioshop rašė:U.K. pardavejai tokiais pirkejais is LTU turbut ypac dziaugiasi. Nes paskutinis "demuo" paminetoje formuleje kaip ir ...atkrinta
O tai manai, kad UK pardavėjai garantijų nesuteikia? Ar manai, kad taip jau brangu ir sudėtinga šiais laikais tą prekę tam garantiniam aptarnavimui nuvežti į UK? Dėl minėtų 800Lt tikrai labai verta pamąstyt.
Radioshop rašė:Beje , pirmojo var. pardaveju tipas Kaunui kazkodel YPAC BUDINGAS
Čia, kaip supratau, rašei apie radijo aparatūros prekiautojus. Bet kad ir Vilniuje tokių daug. Paprastai versle apie 20% klientų, padaro apie 80% apyvartos. Būtent ten kur žemesnės kainos tie patys 20% klientų daugiau perka, nes jie perka daug, o daug pirkti pigiau – apsimoka. Likę 80% klientų perka retai, todėl iš jų tarpo atsiranda tokių, kas leidžia sau sumokėti ir tą 40% antkainį, bet vis tiek didesnė dalis nueis pirkti pigiau. Va čia ir yra mažesniu antkainiu parduodančio prekybininko tikslas pasiimti daug klientų – turėti didesnę rinkos dalį. Verslininkas parduodantis brangiai – matyt įsivaizduoja, kad turi elitinius pirkėjus.