LY2BOK rašė:Gali buti, kad stotele dirba gerai. Tikriausia triuksmo saltinis pacioje masinoje. Tai daznas atvejis. Tai patikrinti nesunku. Jei nedirbant varikliui,ir kitokiekiems joje esantiems irengimams nustatome "skvelco" rankenele ant ribos kai triuksmas nutyla, tada uzvedamas variklis, jei triuksmas atsiranda , vadinasi triuksmo saltinis automobilio sistemoje.
Aisku gali buti gedimas ir stotelej.
Justinas
Vat pastebejau, kad pas mane taip yra. Sedziu uzgesintoj masinoj, Squelch atsuku iki galo pries laikrodzio rodykle, tada po biski suku pagal laikrodzio rodykle kol triuksmai dingsta(pasuku ganetinai nedaug), tuomet kuriu masina ir uzsikurus prasideda triuksmai. Reikia dar biski pasukti Squelch rankenele pagal laikrodzio rodykle, kad dingtu triuksmai.
Nuo pagrindinio akumuliatoriaus, atvestas 4 ar 6kv.mm (neprisimenu dabar) laidas (pliusas ir minusas) magui, tai ant to pacio pajungiau ir CB stotele. Nuo akumo iki generatoriaus pravestas papildomas 35kv.mm pliusinis laidas, taip pat nuo akumo minuso iki korpuso papildomas 35kv.mm minusinis laidas.
Tai kur ieskoti slieku?
Kaip suprantu, tu filtru visokiu neverta pirkti ane?