Paaiskinimas. To Omni. Automobilyve kintamos itampos nera. Is akumo ir is generatoriaus ateina nuolatine apie 14v itampa. Galingam stiprintuvui (kad ispompuoti galinguma) tokios itampos neuztenka. Kad nuolatine itampa padidinti, ja raikia is pradziu paversti kintama, tada transformatorium ji pakeliama iki reikiamo nominalo, ir paskui vel islyginama. Tas pats vyksta ir su ksenonu maitinimu. Cia labai trumpai biskuti teorijos
Alan 42 Multi, Wouxun KG-UV1P. Diamond X-50. President George, iCOM 7000 AS-100, Energy5/8, Invert W-160m. Toyota Avensis sidabrine www.orgsis.lt Tel. 8698 73663 LY1RA
Tuo pačiu, gal kas esat susidūrę su magnetolos persikrovinėjimu/trūkčiojimu, važiuojant 60-70km/h? Važiuojant greičiau ar lėčiau - nieko. Toks reiškinys matomas tik štoj mašinoj, tik su šita magnetola.
Kiap pas tave magelio pajungimas padarytas (fiskes). buna kartais kad nuo pastovaus ikisimo isrtaukimo atsokineja paciam magelyje fiskiu ilitavimas, ir jeigu jisai yra atsokes automatiskai magelis gali netureti padoraus kontakto, vat todel tau ir triuksmas ir magelio persikrovinejimas , man tokia problem yra buvusi su pionierium, tarp kitko dar pasitikrink ar tau ne stiprintuvas duoda trugdi yra buve ir tokiu atveju.
patikrintiar stiprintuvokorpusas sujungtas su minusu tiesa o stiprintuvo korpusas pilnai metalinis, nera kokiu langeliu plastikiniu pagrazinimui kad vidus matytusi ?
Atradau toki dalyka, jai stotele pajungi tiesiai nuo akumo, tada karts nuo karto isgirstu lb erzinancius trugdzius, snypstima, nors ir rankenele ant ASC uzsukta, o va kai pajungiu is prikurkes buna viskas lb gerai, bet kai bandau kalbeti, spaudziant ragelio pgrindini mygtuka, tada kilnojasi spidometro rodykle, girdisi cypimas ir mano balsas per auto garsiakalbius...