Nieko neizeisdamas galiu tik pritarti Radioshop nuonuonei, ir palaikyti 613 mintis.
Radioshop matosi yra patires pardavejas, o 613 dar mato pasauli rozinemis spalvomis.
Tiesa yra tokia kaip sako Radioshop, o noretusi kad butu kaip 613..
As ir pats nezinau kurios pozicijos laikytis, nes pagal dabartinius rodiklius galiu teigti, kad radiomegejai (taip pat ir tie kas perka CB i lengvasias) sudaro tik maza kruopelyte nuo bendros mases.
Isviso nezinau ar sitas versliukas mane domina (kaip verslas), nes cia daugiau kaip hobis. Na ir nesuku sau labai galvos del to, todel laikausi ir prasau laikytis daugiau 613 pozicijos.
Bet kiek parode praktika tokia pozicija nera labai pateisinama.
Taigi cia rinkodaros klausimas su daugybe atsakymu. Ir visuose juose bus dalele tiesos.
Atsakykit dabar CB populiarinimo salininkai ( as taip pat prisidedu prie tos idejos):ar daug atsiras palaikanciu tarkim CB populiarinimo idejos, ir pirks pas mane visa iranga, nesideredami, jei pardavinesiu stoteles 10-20% daugiau negu kiti, bet tikrai reklamuosiu CB rysi???
Manau daugelis susiras kas parduoda pigiau, tokie jau mes esame...labai lietuviska
Tai kam man kisti pinigus i reklama ir tt, jei as galiu pasiulyti pigiausia preke? Vistiek nupirks pas mane.
Tarkim as pardavineju President stoteles iki 30 -45% pigiau negu dabartines kainos, manau greitai tokia zynia pasklistu
Ir as nuo apyvartos megauciausi didesniu pelnu su mazesne marza, negu dabartiniai pardavejai...ir kam man dar investuoti i reklama ?:)